Педагогічні працівники

 

Педагогічний колектив Княгининівського ліцею Волинської обласної ради працює над такою проблемою: 

Забезпечення профільної освіти в ліцеї шляхом формування ключових компетентностей здобувачів освіти

                                                                                              

Науково-методичні проблеми освітнього закладу: 

-          науково-методичний супровід формування забезпечення профільної освіти в ліцеї шляхом формування ключових компетентностей здобувачів освіти; 

-          інноваційна діяльність методичних комісій та інтегрованих методичних об’єднань.

 

Педагоги школи -  це згуртований колектив, в який об’єднуються 4 методичні комісії:

1)    вчителів іноземної мови;

2)    вчителів гуманітарного циклу;

3)    вчителів природничо-математичного циклу;

4)    класних керівників і вихователів 5-11 класів.

        

 

Кадрове забезпечення 

Кількісно-якісний склад педагогічного колективу

Кваліфікаційна категорія, звання

Кількість учителів

Кількість вихователів

Всього

1.

Заслужений працівник освіти

1

0

1

2.

Нагороджені нагрудним знаком “Відмінник освіти”

3

0

3

3.

Нагороджені нагрудним знаком

«Василь Сухомлинський»

1

0

1

4.

Учитель-методист, вихователь-методист

18

3

21

5.

“Старший учитель, вихователь”    

6

3

9

6.

Спеціаліст вищої категорії

29

12

41

7.

Спеціаліст першої категорії

8

3

11

 

8.

Спеціаліст другої категорії

4

0

4

9.

Спеціаліст

4

1

5

10.

Навчються у ЗВО

0

0

0

Методична структура

2021-2022 н. р.

Назва методичної комісії

Кількість педагогічних працівників

1.

 Вчителів іноземних мов

14

2.

Вчителів гуманітарного циклу

11

3.

Вчителів природничо - математичного циклу

18

4.

 Класних керівників і вихователів 3-11 класів.

18

 

 


Орієнтовний план

підвищення кваліфікації  педагогічних працівників

Княгининівського ліцею у 2022 році

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію – 60 осіб

п/п

Напрям

Суб'єкт

підвищення

кваліфікації

Кількість педагогічних працівників

Кількість годин

1

Освітні педагогічні науки (керівник, заступники керівника закладу освіти.

ВІППО, ВНУ

6

 

2

Методика викладання англійської мови

ВІППО, EdEra,Британська Рада, Освіторія, Всеосвіта, На Урок, Pearson, Macmillan, Dinternal Education, MmPublication

11

 

3

Освітні педагогічні науки. Викладання німецької  мови.

Гете-інститут,

EdEra, ВІППО

3

 

4

Освітні педагогічні науки. Викладання польської мови

ВІППО, На Урок, Всеосвіта, Glossa

1

 

5

Середня освіта (українська мова і література, зарубіжна література)

ВНУ  ім.Лесі Українки, ВІППО, Освіторія, На Урок, Прометеус, платформа журналу «Зарубіжна література в школах»

6

 

6

Середня освіта (історія)

ВІППО

3

 

7

Вчителі історії, правознавства та філософсько- світоглядних дисциплін.

ВІППО

1

 

8

Музичне мистецтво

ВІППО

1

 

9

Розвиток професійних компетентностей

Prometeus, ВІППО, ВНУ ім.Лесі Українки, Всеосвіта, Освіторія, На Урок,EdEra

1

 

10

Виховна  робота в ЗЗСО

EdEra, Всеосвіта, Prometeus

10+4+5

 

 

Розвиток інклюзивної компетентності.

 

 

 

 

Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій.

 

 

 

 

Розвиток мовленнєвої компетентності.

 

 

 

 

Розвиток управлінської компетентності.

 

 

 

 

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з ООП.

 

 

 

 

 

Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти.

 

 

 

 

Створення безпечного освітнього середовища.