Педагогічні працівники
Педагогічний колектив Княгининівського ліцею Волинської обласної ради працює над такою проблемою:
Забезпечення профільної освіти в ліцеї шляхом формування ключових компетентностей здобувачів освіти
Науково-методичні проблеми освітнього закладу:
- науково-методичний супровід формування забезпечення профільної освіти в ліцеї шляхом формування ключових компетентностей здобувачів освіти;
- інноваційна діяльність методичних комісій та інтегрованих методичних об’єднань.
Педагоги ліцею - це згуртований колектив, в який об’єднуються 4 методичні комісії:
1) вчителів іноземної мови;
2) вчителів гуманітарного циклу;
3) вчителів природничо-математичного циклу;
4) класних керівників і вихователів 6-11 класів.
Кадрове забезпечення
Кількісно-якісний склад педагогічного колективу
|
Методична структура
2022-2023 н. р.
|
Орієнтовний план
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Княгининівського ліцею у 2022 році
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію – 60 осіб
№ п/п |
Напрям |
Суб'єкт підвищення кваліфікації |
Кількість педагогічних працівників |
Кількість годин |
1 |
Освітні педагогічні науки (керівник, заступники керівника закладу освіти. |
ВІППО, ВНУ |
6 |
|
2 |
Методика викладання англійської мови |
ВІППО, EdEra,Британська Рада, Освіторія, Всеосвіта, На Урок, Pearson, Macmillan, Dinternal Education, MmPublication |
11 |
|
3 |
Освітні педагогічні науки. Викладання німецької мови. |
Гете-інститут, EdEra, ВІППО |
3 |
|
4 |
Освітні педагогічні науки. Викладання польської мови |
ВІППО, На Урок, Всеосвіта, Glossa |
1 |
|
5 |
Середня освіта (українська мова і література, зарубіжна література) |
ВНУ ім.Лесі Українки, ВІППО, Освіторія, На Урок, Прометеус, платформа журналу «Зарубіжна література в школах» |
6 |
|
6 |
Середня освіта (історія) |
ВІППО |
3 |
|
7 |
Вчителі історії, правознавства та філософсько- світоглядних дисциплін. |
ВІППО |
1 |
|
8 |
Музичне мистецтво |
ВІППО |
1 |
|
9 |
Розвиток професійних компетентностей |
Prometeus, ВІППО, ВНУ ім.Лесі Українки, Всеосвіта, Освіторія, На Урок,EdEra |
1 |
|
10 |
Виховна робота в ЗЗСО |
EdEra, Всеосвіта, Prometeus |
10+4+5 |
|
|
Розвиток інклюзивної компетентності. |
|
|
|
|
Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій. |
|
|
|
|
Розвиток мовленнєвої компетентності. |
|
|
|
|
Розвиток управлінської компетентності. |
|
|
|
|
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з ООП.
|
|
|
|
|
Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти. |
|
|
|
|
Створення безпечного освітнього середовища. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|